torsdag 26 september 2013

Bordslampa till hallen

Idag köpte jag en bordslampa som jag tyckte kunde passa till den nya hallbyrån, Den kan förresten vara formgiven av Kai Kristiansen har det kommit fram. Byrån alltså.
    Lampan vet jag däremot inget om, men jag tror att den är svensktillverkad. Att den är vit är kanske inte optimalt då även väggen är vit. Eventuellt skulle man kunna lacka om den i ljusblått då andra saker på väggen mitt emot skall delvis gå i blått.


Bilderna är under all kritik! Försökte mig på flera olika sätt att exponera, men inget av det blev bra.


Tyvärr finns inget eluttag just där byrån står, så jag får fixa en förlängningskabel.


Och så här set den ut från sidan. Den får duga så länge i alla fall, tills jag har hittat den helt perfekta lampan - men det kan ta åratal!

2 kommentarer:

Allt det gamla goda sa...

trevlig enkel lampa, så den får fungera som stand-in till du hittar den perfekta? :)

Yvonne sa...

Grymt snygg!!!