torsdag 16 maj 2013

S - som i Snyggt

Det var denna jag menade att alla kanske inte gillar, men jag gillar den! En bokstav från en neonskylt som enligt säljaren skall fungera. Jag fick med transformatorn, men det krävs lite efterforskningar för att komma fram till hur den skall kopplas in.
    Tänkte först ha den under Friscobordet, men den var några centimeter större än jag trodde så jag får ha den bredvid - eller någon annanstans som jag inte har kommit på än.


Den behöver lite puts bara, sedan blir den fin. Den är ganska stor - 55 cm hög och 62 cm bred.

4 kommentarer:

The Loppers sa...

Häftig!

//Therese

Ulrika på Leta Retro sa...

SSSSuperSSSSnyggt! Vore kul om du kan beskriva sedan hur man kopplar in neon hemma!

Randiga Tråden sa...

Snygg.

khina sa...

Gillar skarpt det som är lite udda!
Helt klart en optimal inredningsdetalj. Lycka till med igångsättandet och ser fram emot en bils på ett lysande ESS.