söndag 3 februari 2013

Osram Stella #4

Elljusstakar brukar bara dyka upp strax innan jul, men idag hittade jag ytterligare en Osram Stella som jag har tre av förut. Jag gillar denna bättre än t ex Osram Fantasi som brukar ligga i topp bland många.
    En fördel att köpa julsaker på helt fel säsong är att priset brukar vara lågt, och denna gav jag bara 40 kr för! Ni ser att två manschetter saknas, men jag vet ett ställe som har två sådana till salu så nästa gång jag är där så kan jag komplettera med dem.



Eftersom jag skall flytta till en annan lägenhet inom några veckor så planerar man efter hur det ser ut där. Det finns två fönster i köket och två i vardagsrummet, så då passar det ju utmärkt med en ljusstake i varje av dessa fyra fönster.
    Om ni vill veta mer om denna modell så har jag skrivit om dem förut. Här hittar ni ett inlägg där jag även fick med en originalkartong till ett exemplar.

2 kommentarer:

Fammo sa...

Vilken tur du har haft! Ska bli roligt att se bilder från nya bostaden =)

Maria på tid och rum i Årsta sa...

Kul!
Jag fyndade också en adventsljusstake idag. Dock inte till det fyndiga priset du fick, men ändå bra.