måndag 6 augusti 2012

Fler mörkblåa Colorado

Två nya mörkblåa Coloradodelar har budats hem. Även om det är en ovanlig färg så verkar intresset vara svalt för dessa. De flesta vill ha limegröna och svarta delar - ljusblå är också ganska populära.
    Men exakt vilka år som denna färgen producerades vet jag inte än. De var i alla fall inte med från starten och fanns inte de sista åren.


Man undrar vilken färg som koppen skulle ha för att passa till TV-fatet? Jag har förut sett TV-fat i limegrönt (har ingen i den färgen så den är jag väldigt intresserad av), och så har jag dem i ljusblått och svart. Kopparna däremot har jag bara sett i limegrönt och ljusblått.
    Har du uppgifter om detta så kommentera eller maila! En bild på alla mörkblåa delarna jag har kommer att läggas in i Coloradoinlägget.

3 kommentarer:

Lybtar sa...

Du måste har en stor samling av dessa nu?!
Har aldrig sett mörkblå, riktigt kul att få se. Skall bli spännande att följa vilka koppar som kan tänkas tillhöra.

form55 sa...

Jodå, ganska stor iaf. Men det är säkert några Japaner som har mer :)

trillivippa sa...

Kan förstå att det är limegröna Colorado som går bäst, men den här mörkblå är också läcker!
Men en kopp i limegönt eller ljusblått till det här fatet? Njae, då hoppas jag förr att koppen finns i svart eller mörkblått också.