lördag 24 september 2011

Alsterfors - P.O Ström

Samlar jag på dessa? Nja, inte direkt! Men hittar jag till bra pris så köper jag. Och senaste veckan har jag hittat två.
    Den röda hittade jag i Torsdags för 45 kr, och på loppisen idag blev det en blå burk med lock (längst fram till vänster) för 20 kr. Men de har små små nagg, och det är väl därför som ingen annan har köpt dem innan mig. Ingen av de på bilden har jag betalat mer än 60 kr för, och då är ändå den mörkblå med "mage" till höger i helt perfekt skick.
    Jag har tidigare visat en randig liten burk av samma formgivare, och den gillar jag bättre än dessa.

5 kommentarer:

Gila sa...

De är såå snygga i gruppp!

Hannasvirrvarr sa...

Tack så hemskt mycket för inbjuda till retrobloggträffen, jag är absolut intresserad! Hör gärna av dig när du vet mera :)

Ulrika på Leta Retro sa...

Klart du samlar! Försök inte! De är ju så snygga!

Anonym sa...

Gillar!

Allt det gamla goda sa...

jag hittade en stooor gul sådan idag på loppis. den kostade bara 10 kr och jag hade nästan halat upp tian ur börsen när jag såg att den var spräckt på motsatta sidan. surt.. så det blev inget köp.