lördag 9 oktober 2010

Prylhylla i teak

Igår efter jobbet tog jag en titt in på Myrorna och hittade denna hylla i teak för 55 kr. Jag har inte sett denna modellen förut och tyckte att linjerna var lite snyggare än de man vanligtvis ser. Den kommer förmodligen att sättas upp i köket sedan när jag har tapetserat om där.
    Jag satte in några saker i hyllan som kanske kommer att hamna där sedan. Tidsuret som jag köpte förra helgen i Kista, en grön/blå skål som jag inte vet något om, de två kromade ströarna som även finns med i inlägget om salt- och pepparströarna tidigare, och där finns även den danska pepparkvarnen med.



4 kommentarer:

Lybtar sa...

Den var fin!Vad ska du ha för tapet i köket?

form55 sa...

Jag har inte bestämt det än. Jag har inte ens kollat upp vad som finns. En bekant har ett mönster som liknar virrvarr som inte var så dumt.

sarosen sa...

jag ha hittat en likdan, får jag fråga hur du satte upp den? spik eller?

form55 sa...

Jag har hittills bara haft den stående och inte uppsatt på väggen. men nu skall den få komma upp äntligen. Det blir att borra och plugga i väggen. Sedan skruv som man hänger hyllan på.